Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích – Vendula Compelová
Vendula Compelová
Bakalářská práce
Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích
Analysis of Consumer Behaviour on the Cola Drinks in Selected Countries
Anotace:
Cílem tohoto výzkumu je analyzovat spotřebitelské chování na trhu kolových nápojů ve dvou vybraných zemích – v České republice a ve Španělsku. Především jsou zkoumány důvody konzumace kolových nápojů, asociace s nimi spojené, role referenčních skupin a další faktory, které ovlivňují rozhodovací proces, když přijde na kolové nápoje. Tato práce navíc zkoumá rozdíly ve spotřebitelském chování mezi třemi …víceAbstract:
The aim of this research is to analyze consumer behavior on the cola drinks in two selected countries - the Czech Republic and Spain. In particular, the reasons for consuming cola beverages, associations connected with them, the role of reference groups and other factors that influence the decision-making process when it comes to cola beverages are examined. In addition, this work explores the differences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/118310
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Šárka Velčovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
COMPELOVÁ, Vendula. \textit{Analýza spotřebitelského chování na trhu kolových nápojů ve vybraných zemích}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fx9l3q/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu s potravinami a nealkoholickými nápoji
Kateřina Machařová -
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Kateřina Lorencová -
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michal Oborný -
Vliv informací na spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji
Monika Strašíková -
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Jana Osičková -
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Kateřina Lorencová -
Spotřební chování na trhu s nealkoholickými nápoji v České republice
Roman Pražský -
Spotřebitelské chování na trhu s potravinami a nealkoholickými nápoji
Kateřina Machařová