Mgr. Ing. Marian Kršiak

Diplomová práce

Marketingová strategie turistického regionu Krkonoše

Marketing strategy of Krkonose destination
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie turistického regionu Krkonoše“ je vypracovat marketingovou strategii turistického regionu Krkonoše a v jejím rámci navrhnout turistické produkty destinace. Teoretická část se věnuje obecnému významu cestovního ruchu, teorii destinačního marketingu a přináší metodologická východiska pro vypracování marketingové strategie. Navazující kapitola vymezuje …více
Abstract:
The subject of the submitted thesis “ Marketing strategy of Krkonose destination ” is to work out a marketing strategy for the Krkonoše tourist region and also to design tourist products for the destination. Theoretical part examines general importance of tourist trade, destination marketing theory and brings methodological basis for marketing strategy. Following chapter describes particular tourist …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
  • Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa