Marketingová strategie turistického regionu Krkonoše – Mgr. Ing. Marian Kršiak
Mgr. Ing. Marian Kršiak
Diplomová práce
Marketingová strategie turistického regionu Krkonoše
Marketing strategy of Krkonose destination
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingová strategie turistického regionu Krkonoše“ je vypracovat marketingovou strategii turistického regionu Krkonoše a v jejím rámci navrhnout turistické produkty destinace. Teoretická část se věnuje obecnému významu cestovního ruchu, teorii destinačního marketingu a přináší metodologická východiska pro vypracování marketingové strategie. Navazující kapitola vymezuje …víceAbstract:
The subject of the submitted thesis “ Marketing strategy of Krkonose destination ” is to work out a marketing strategy for the Krkonoše tourist region and also to design tourist products for the destination. Theoretical part examines general importance of tourist trade, destination marketing theory and brings methodological basis for marketing strategy. Following chapter describes particular tourist …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dmye2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
- Vedoucí: Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan -
Destinační management turistické oblasti Jeseníky
Sabina Hábová -
TIC a destinační management. IC Česká Skalice.
Adéla Čápová -
Destinační management turistické oblasti Valašsko
Adéla Strnadová -
Destinační management v turistickém regionu Krkonoše
Klára Kroupová -
Destinační management turistického regionu Krkonoše
Lada Bolechová -
DESTINAČNÍ MANAGEMENT V TURISTICKÉM REGIONU VÝCHODNÍ MORAVA
Martina Říhová -
Destinační management v turistickém regionu Krkonoše
Klára Kroupová