Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie. – Bc. Anna Řeháková
Bc. Anna Řeháková
Diplomová práce
Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie.
Analysis of new HR marketing forms. Organizational case study.
Anotace:
Diplomová práce je případovou studií zkoumající konkrétní příklad nevšední personálně-marketingové náborové kampaně. Cílem práce je podrobně analyzovat a prozkoumat efekt této kampaně na rozhodování a přilákání uchazečů. Tento cíl dále operacionalizujeme na 4 dílčí výzkumné otázky a zabýváme se tak: charakteristikou základních faktorů ovlivňujících zaměstnavatelskou značku a pracovní pozici (specifiky …víceAbstract:
The thesis is a case study dealing with a concrete case of an uncommon HR marketing recruitment campaign. The aim si to analyze and explore the campaign’s impact on appliants‘ decisions and attraction in detail. This aim is being elaborated into 4 partial questions: characteristics of the main factors affecting the employer brand and the job (management’s, organizational culture’s and job description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w4rdt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHÁKOVÁ, Anna. \textit{Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie.} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fxg2ay/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje
Práce na příbuzné téma
-
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Marek Vogl -
Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů
Hana Myšáková -
Marketingová komunikační kampaň na podporu náboru technických pracovníků v konkrétním podnikatelském subjektu
Michaela Stejskalová -
Návrh náborové kampaně na sociální síti Facebook se zaměřením na employer branding
Nikola MALÁ -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová -
Personální marketing ve vybraném podniku
Gabriela Němcová -
Personální marketing
Tereza Chládková