Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie. – Bc. Anna Řeháková
Bc. Anna Řeháková
Master's thesis
Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie.
Analysis of new HR marketing forms. Organizational case study.
Abstract:
Diplomová práce je případovou studií zkoumající konkrétní příklad nevšední personálně-marketingové náborové kampaně. Cílem práce je podrobně analyzovat a prozkoumat efekt této kampaně na rozhodování a přilákání uchazečů. Tento cíl dále operacionalizujeme na 4 dílčí výzkumné otázky a zabýváme se tak: charakteristikou základních faktorů ovlivňujících zaměstnavatelskou značku a pracovní pozici (specifiky …moreAbstract:
The thesis is a case study dealing with a concrete case of an uncommon HR marketing recruitment campaign. The aim si to analyze and explore the campaign’s impact on appliants‘ decisions and attraction in detail. This aim is being elaborated into 4 partial questions: characteristics of the main factors affecting the employer brand and the job (management’s, organizational culture’s and job description …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/w4rdt/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
- Reader: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Theses on a related topic
-
Employer branding: budování značky zaměstnavatele
Marek Vogl -
Vnímání značky zaměstnavatele studenty vysokých škol ekonomických oborů
Hana Myšáková -
Identification and evaluation of employer brand and branding tools of Amazon (Czech Republic)
Kryštof Waage -
Personální dostatečnost Policie České republiky
Ivana Nguyenová -
Personální marketing
Gabriela Kracík -
Personální marketing a jeho role v praxi organizace
Terezie Krausová -
Personální marketing ve vybraném podniku
Gabriela Němcová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová