Bc. Anna Řeháková

Master's thesis

Analýza nových forem personálního marketingu. Organizační případová studie.

Analysis of new HR marketing forms. Organizational case study.
Anotácia:
Diplomová práce je případovou studií zkoumající konkrétní příklad nevšední personálně-marketingové náborové kampaně. Cílem práce je podrobně analyzovat a prozkoumat efekt této kampaně na rozhodování a přilákání uchazečů. Tento cíl dále operacionalizujeme na 4 dílčí výzkumné otázky a zabýváme se tak: charakteristikou základních faktorů ovlivňujících zaměstnavatelskou značku a pracovní pozici (specifiky …viac
Abstract:
The thesis is a case study dealing with a concrete case of an uncommon HR marketing recruitment campaign. The aim si to analyze and explore the campaign’s impact on appliants‘ decisions and attraction in detail. This aim is being elaborated into 4 partial questions: characteristics of the main factors affecting the employer brand and the job (management’s, organizational culture’s and job description …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedúci: doc. PhDr. Jiří Winkler, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ondřej Hora, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masaryk University

Faculty of Social Studies

Master programme / odbor:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources