Nordisk Teaterlaboratorium / Odin Teatret - Fenomén světového divadla 20. století – Bc. Heda Viktorie Mikulicová
Bc. Heda Viktorie Mikulicová
Diplomová práce
Nordisk Teaterlaboratorium / Odin Teatret - Fenomén světového divadla 20. století
Nordisk Teaterlaboratorium / Odin Teatret - World Theatre Phenomenon of the 20th Century
Anotace:
Předkládaná práce se věnuje významnému fenoménu západního divadla 20. století Nordisk Teaterlaboratorium/Odin Teatret. Divadlo Odin Teatret, založeno Italem Eugeniem Barbou v roce 1964 v Oslu, začínalo jako skupina amatérů a autodidaktiků. Krátce po svém vzniku přijalo nabídku usadit se v malém dánském provinčním městě Holstebro, které právě v té době zavedlo novou kulturní politiku. Zde divadlo změnilo …víceAbstract:
The presented work deals with Nordisk Teaterlaboratorium/Odin Teatret as a significant phenomenon in western theatre of the 20th century. The theatre, founded by Italian Eugenio Barba in 1964 in Oslo, started as a group of amateurs and autodidacts. Shortly after its foundation the group accepted an offer to settle down in the little Danish provincial town of Holstebro, which at that time introduced …víceKlíčová slova
Odin Teatret Nordisk Teaterlaboratorium divadelní laboratoř Eugenio Barba Jerzy Grotowski herecký trénink dramaturgie montáž pouliční divadlo demonstrace práce barter Třetí divadlo divadelní antropologie International School of Theatre Anthropology The University of Euroasian Theatre Centre for Theatre Laboratory Studies Odin Teatret Forlag Teatrets Teori og Teknikk nakladatelství Icarus Odin Teatret Archives vzdělávací činnost Festuge současné aktivity NTL podpora kultury v Dánsku divadelní prostředí v Dánsku legislativa Holstebro model kulturní politiky divadlo jako městotvorný prvek práce s komunitami organizační struktura NTL organizační kultura identita NTL financování činnosti NTL hospodaření NTL propagace public relations vizuální prezentace nejvýznamnější členové Odin Teatret theatre laboratory actor training dramaturgy montage street theatre work demonstration Third Theatre theatre anthropology International School of Theatre Anhtropology publishing house Icarus educational activities present-day activities NTL financial support of culture in Denmark theatre environment in Denmark legislation local theatre culture policy model theatre as a town-creative element work with communities organizational structure of NTL theatre season working time organizational culture identity of NTL financing activities of NTL economy of NTL promotion visual presentation the main actors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ogpby/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Mgr. Bohumil Nekolný
- Oponent: Mgr. Veronika Valentová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
The problem-solving ability of students in" British international school of Olomouc", based on the Polya method
Maryam POURPAKDELFEKR -
A new role of English in education a case study of the First International School of Ostrava
Helena North -
Metodika výuky literatury na 1st International School of Ostrava
Kateřina SMOLOVÁ -
Dramatická výchova v rámci školních a mimoškolních aktivit - činnost Dětského divadelního studia Mladá Boleslav Drama within of school and extracurricular activities - the activity of Children´s Theatre Studio Mlada Boleslav
Karla BROŽOVÁ -
European Cultural Identity in Light of Brexit: A Comparison between Liverpool 2008 European Capital of Culture and Hull 2017 UK City of Culture
Isabel SANCHEZ RODRIGUEZ -
Renegotiating the image of a city in the context of the European Capitals of Culture: A focus on Marseille-Provence 2013 and Pilsen 2015
Richard BLAIS -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein