Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services – Pavlína Franková
Pavlína Franková
Master's thesis
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Marketing strategy for the division KFR of the company Kelly Services
Abstract:
V první kapitole seznamuje práce se základními informacemi o společnosti Kelly Services, jejích jednotlivých divizích, produktové nabídce a dlouhodobé strategii společnosti. Druhá kapitola informuje o regionu EMEA z hlediska trhu náboru a hodnotí hlavní konkurenty. Třetí kapitola je věnována návrhu marketingové strategie divize Kelly Financial Resources a obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence, …moreAbstract:
The first chapter informs about the company, its divisions and product portfolio. The following chapter is devoted to the region EMEA and the staffing industry, including competition analysis in the region. The last chapter is offering marketing strategy for the division Kelly Financial Resource in the Czech Republic. It provides with SWOT analysis, competition analysis, positioning and segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19972
Thesis defence
- Date of defence: 27. 1. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
- Reader: Ivo Půda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.