Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services – Pavlína Franková
Pavlína Franková
Diplomová práce
Marketingová strategie divize KFR společnosti Kelly Services
Marketing strategy for the division KFR of the company Kelly Services
Anotace:
V první kapitole seznamuje práce se základními informacemi o společnosti Kelly Services, jejích jednotlivých divizích, produktové nabídce a dlouhodobé strategii společnosti. Druhá kapitola informuje o regionu EMEA z hlediska trhu náboru a hodnotí hlavní konkurenty. Třetí kapitola je věnována návrhu marketingové strategie divize Kelly Financial Resources a obsahuje SWOT analýzu, analýzu konkurence, …víceAbstract:
The first chapter informs about the company, its divisions and product portfolio. The following chapter is devoted to the region EMEA and the staffing industry, including competition analysis in the region. The last chapter is offering marketing strategy for the division Kelly Financial Resource in the Czech Republic. It provides with SWOT analysis, competition analysis, positioning and segmentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2010
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Ivo Půda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.