Vliv zákazu kouření na prodej produktů Plzeňského Prazdroje – Bc. Michaela Duchoňová
Bc. Michaela Duchoňová
Diplomová práce
Vliv zákazu kouření na prodej produktů Plzeňského Prazdroje
The Influence of the Smoking Ban on Product Sales of the Plzensky Prazdroj Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem zákazu kouření v pohostinských zařízeních na prodej produktů společnosti Plzeňský Prazdroj a zaměřuje se na poměr mezi prodeji piva k okamžitě spotřebě v místě prodeje či mimo místo prodeje. Teoretická část se zabývá kouřením, interpretací zákona č. 65/2017 Sb., a rozdělena je dále do subkapitoly. Analytická část obsahuje kapitoly zabývající společností Plzeňský Prazdroj …víceAbstract:
This Master´s Dissertation deals with the effect of the ban on smoking in hospitality establishments for the sale of Pilsner Urquell brewery products and focuses on the ratio between beer sales for immediate consumption at the point of sale or outside the point of sale. The theoretical part deals with smoking, interpretation of Act No. 65/2017 Coll., And is subdivided into subchapter. The analytical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/c9rqu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Ing. Petr Studnička, PhD.
- Oponent: Ing. Josef Pátek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUCHOŇOVÁ, Michaela. \textit{Vliv zákazu kouření na prodej produktů Plzeňského Prazdroje}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/fy3v01/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová -
Vývoj produktové nabídky společnosti Plzeňský Prazdroj
Michaela Duchoňová -
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
Nikol Moravcová -
Marketingový mix Pilsner Urquell
Denisa DRMOTOVÁ -
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
Agáta Procházková -
Strategická analýza akciové společnosti Plzeňský Prazdroj
Hai Lam Le -
Zlepšování systému řízení zásob obalových materiálů ve společnosti Plzeňský Prazdroj
Roman Milták -
Projekt efektivního internetového marketingu pro Plzeňský Prazdroj, a.s.
Lenka Rašková