Ing. Petr Čermák

Bakalářská práce

Vliv reklamy na rozhodování zákazníka

The influence of advertising on the consumer's decision
Anotace:
Na základě stanoveného cíle bakalářské práce, kterým je vliv reklamy na rozhodování zákazníka, se v teoreticko-metodologické části práce věnuji psychologii reklamy, která je složitou, ale velmi významnou disciplínou. Krátký pohled do historie ukazuje, kdy a jak se v reklamě začaly uplatňovat psychologické poznatky. Duševní vlastnosti člověka mají velký vliv na rozhodování, a proto je část práce věnována …více
Abstract:
On the basis of the appointed target of the Bachelor Thesis which the influence of the advertisement on the consumer decision is, in theoretic-methodology part of the thesis I attend to the psychology of the advertisement which is complicated but relevant branch. The dekko to the history shows when and how the psychological knowledge started to assert themselves in the advertisement. Psychic characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Stanislava Borejová
  • Oponent: Mgr. Jana Honzíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní