Vliv reklamy na rozhodování zákazníka – Ing. Petr Čermák
Ing. Petr Čermák
Bachelor's thesis
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
The influence of advertising on the consumer's decision
Anotácia:
Na základě stanoveného cíle bakalářské práce, kterým je vliv reklamy na rozhodování zákazníka, se v teoreticko-metodologické části práce věnuji psychologii reklamy, která je složitou, ale velmi významnou disciplínou. Krátký pohled do historie ukazuje, kdy a jak se v reklamě začaly uplatňovat psychologické poznatky. Duševní vlastnosti člověka mají velký vliv na rozhodování, a proto je část práce věnována …viacAbstract:
On the basis of the appointed target of the Bachelor Thesis which the influence of the advertisement on the consumer decision is, in theoretic-methodology part of the thesis I attend to the psychology of the advertisement which is complicated but relevant branch. The dekko to the history shows when and how the psychological knowledge started to assert themselves in the advertisement. Psychic characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/je9tm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedúci: Mgr. Stanislava Borejová
- Oponent: Mgr. Jana Honzíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Televizní reklama jako etický problém 21. století
Andrea BARTÍKOVÁ -
Reklama jako zjawisko językowe (na przykładzie polskich spotów reklamowych)
Krystian Szynder -
Jazyková analýza manipulativních strategií reklam v bulharštině a češtině (na bázi reklam finančních institucí)
Andrea Jordanová -
Reklama ako prostriedok socializácie človeka
Peter Kráľ -
Televizní reklama z pohledu kognitivní teorie
Radek Hylmar -
Reklama na internetu
Adriana Hrušková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image organizace
Filip Rakovan