Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei) – Robin Nguyen
Robin Nguyen
Bakalářská práce
Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NGUYEN, Robin. \textit{Segmentace zákazníků a výběr cílové skupiny pro marketingovou komunikaci konkrétní firmy (Huawei)}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/fy6h15/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Bakalářské programy (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Vlášková, T.
19. 7. 2021