Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh – Bc. Kristýna Kovářová
Bc. Kristýna Kovářová
Master's thesis
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Target group identification for purposes of fashion brand market entrance
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro …moreAbstract:
The subject of this diploma thesis is target group identification for purposes of a new fash-ion brand market entrance. First the theoretical part puts target marketing into the historical context and then it processes a topic of its application in practise with an emphasis on modern methods and approaches to the market segmentation. The research part of the the-sis consists of a segmentation research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Accessible from:: 21. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOVÁŘOVÁ, Kristýna. \textit{Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/fy7vuf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kovářová, Kristýna. Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza umísťování konkrétního produktu na trh
Václav Kameníček -
Cílení na signální dráhy řídící růst melanomu
Veronika Palušová -
Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a dopad daného nástroje na malé podniky
Maksim Aleksandrovich Skoblikov -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Cílení ubiquitin-proteazomového systému při léčbě nádorových onemocnění: mechanismus účinku léku disulfiramu
Zdeněk ŠKROTT -
Mitochondriální cílení sloučenin
Simona Málková -
Cílení stereotaktické radioterapie komorových tachykardií pomocí fúze elektroanatomických map a CT modelů
Jan Hečko