Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh – Bc. Kristýna Kovářová
Bc. Kristýna Kovářová
Master's thesis
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Target group identification for purposes of fashion brand market entrance
Anotácia:
Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro …viacAbstract:
The subject of this diploma thesis is target group identification for purposes of a new fash-ion brand market entrance. First the theoretical part puts target marketing into the historical context and then it processes a topic of its application in practise with an emphasis on modern methods and approaches to the market segmentation. The research part of the the-sis consists of a segmentation research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zverejniť od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářová, Kristýna. Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza umísťování konkrétního produktu na trh
Václav Kameníček -
Cílení na signální dráhy řídící růst melanomu
Veronika Palušová -
Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a dopad daného nástroje na malé podniky
Maksim Aleksandrovich Skoblikov -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Mitochondriální cílení sloučenin
Simona Málková -
Cílení stereotaktické radioterapie komorových tachykardií pomocí fúze elektroanatomických map a CT modelů
Jan Hečko -
Cílení proteinu NPL4 v protinádorové terapii
Magdaléna KEMPNÁ