Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh – Bc. Kristýna Kovářová
Bc. Kristýna Kovářová
Diplomová práce
Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh
Target group identification for purposes of fashion brand market entrance
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je určení cílové skupiny pro vstup nové módní značky na trh. Teoretická část práce nejprve zasazuje cílený marketing do historického kontextu a poté zpracovává téma jeho uplatnění v praxi s důrazem na moderní metody a přístupy k segmentaci trhu. Výzkumná část práce sestává ze segmentačního výzkumu, jehož cílem bylo vyprofilovat segmenty a vytvořit segmentační mapu pro …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is target group identification for purposes of a new fash-ion brand market entrance. First the theoretical part puts target marketing into the historical context and then it processes a topic of its application in practise with an emphasis on modern methods and approaches to the market segmentation. The research part of the the-sis consists of a segmentation research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Zveřejnit od: 21. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kovářová, Kristýna. Identifikace cílové skupiny pro vstup módní značky na trh. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza umísťování konkrétního produktu na trh
Václav Kameníček -
Cílení na signální dráhy řídící růst melanomu
Veronika Palušová -
Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a dopad daného nástroje na malé podniky
Maksim Aleksandrovich Skoblikov -
Specifika cílení marketingové komunikace na muže
Karyna Korsak -
Sběr uživatelských dat za účelem cílení reklamy a vnímání takové reklamy generací Y
Kateřina Pěničková -
Cílení proteinu NPL4 v protinádorové terapii
Magdaléna KEMPNÁ -
Genderové cílení facebookových fitness stránek: Lingvostylistická perspektiva
Nikola Mareková -
Mitochondriální cílení sloučenin
Simona Málková