Petra Kropáčková

Bakalářská práce

Internetový marketing ve webových porovnávačích

Internet marketing in web comparators
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na internetový marketing ve webových porovnávačích. V práci jsou popsány nástroje internetového marketingu, kterým je například Google AdWords. Naleznete zde také marketingové strategie, díky kterým snadno firma pronikne do online světa. Nedílnou součástí práce je i představení nástroje od společnosti Google - Google Analytics, který podává důležité informace o chodu …více
Abstract:
This thesis focuses on the internet marketing in web comparators. There are tools of the internet marketing described in the thesis, for example Google AdWords. You can also find marketing strategies, thanks to which a company can easily access the online world. An integral part of this thesis is also presenting a tool from the Google Company Google Analytics, which provides important information about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kropáčková, Petra. Internetový marketing ve webových porovnávačích. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb