Zvýšení bezpečnosti jízdy automobilu pomocí automatického sledování řidiče – Aleš Liberda
Aleš Liberda
Diplomová práce
Zvýšení bezpečnosti jízdy automobilu pomocí automatického sledování řidiče
Increase of Car Driving Safety by Driver Automatic Monitoring
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou závislostí mezi bioimpedancí řidiče během jízdy a různými vlivy, které mohou negativně ovlivnit bezpečnost při řízení automobilu, a návrhem algoritmu možného zařízení sledujícího zjištěné veličiny spojené s bioimpedancí řidiče. Data určená k analýze byla naměřena pomocí zkušební desky s integrovaným obvodem AD5933 od firmy Analog Devices, ke které byl vytvořen software …víceAbstract:
This thesis deals with analysis of dependencies between driver’s bioimpedance during driving and various influences that may negatively affect safety during driving, and algorithm design of possible device which monitors observed variables associated with the driver’s bioimpedance. Data intended for analysis was measured by using the test board with the integrated circuit AD5933 from Analog Devices …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/103754
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2014
- Vedoucí: Michal Prauzek
- Oponent: Peter Vala
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LIBERDA, Aleš. \textit{Zvýšení bezpečnosti jízdy automobilu pomocí automatického sledování řidiče}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/fyg8e5/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Elektrotechnika / Biomedicínské inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Posouzení polohy rukou řidiče na volantu osobního vozidla s ohledem na bezpečnost manévrování
Richard Medlík -
Projevy ADHD při řízení automobilu
Jana BOGDANOVÁ -
Systém snímání polohy řidiče automobilu
Petr MIESBAUER -
Vyhodnocení dynamických vlastností zásahového požárního automobilu při výcviku řidičů na uzavřeném polygonu
Martin Dvořák -
Informační přehlcení při řízení automobilů a jeho dopady na člověka
Arso Ivoševič -
Zásady zvládání krizových situací při řízení osobních automobilů
Jiří Parma -
Analýza projektu vývoje přístrojové desky automobilu Škoda
Pavel Černý -
Zařízení pro měření tepové frekvence z volantu automobilu
David Mičaník