Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb – Bc. Lucie Vlachová
Bc. Lucie Vlachová
Diplomová práce
Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb
Specificity of the consumer segment: the „silver generation“, and marketing communications opportunitites to satisfy their needs
Anotace:
Diplomová práce se věnuje jednomu z posledních fenoménů doby, jejímž je nepochybně populace „stříbrné generace“ v kontinuitě s integrovanou marketingovou komunikací. Tento segment se postupně stává zájmem těch společností, které mají v úmyslu a za svůj hlavní cíl vynikat a být úspěšné v dnešním hyperkonkurenčním prostředí a přizpůsobovat se aktuálním trendům trhu. První část práce obsahuje popis a …víceAbstract:
This diploma work is dedicated to one of the latest phenomena of current times, which is undoubtedly in the continuity of integrated “grey generation” marketing communication. This segment is gradually becoming a concern of those companies that intend and have the objective to excel within, and remain successful in today’s extremely competitive environment, and to adapt to current market trends. The …víceKlíčová slova
Stříbrná generace segmentace spotřebitel zákazník spotřební chování rozhodování spotřebitele marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace Silver generation segmentation consumer customer consumer behavior consumer choice Marketing Communications Integrated Marketing Communications
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w4iqc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Jiří Němec
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VLACHOVÁ, Lucie. \textit{Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/fyhsnm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček