Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb – Bc. Lucie Vlachová
Bc. Lucie Vlachová
Master's thesis
Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb
Specificity of the consumer segment: the „silver generation“, and marketing communications opportunitites to satisfy their needs
Abstract:
Diplomová práce se věnuje jednomu z posledních fenoménů doby, jejímž je nepochybně populace „stříbrné generace“ v kontinuitě s integrovanou marketingovou komunikací. Tento segment se postupně stává zájmem těch společností, které mají v úmyslu a za svůj hlavní cíl vynikat a být úspěšné v dnešním hyperkonkurenčním prostředí a přizpůsobovat se aktuálním trendům trhu. První část práce obsahuje popis a …moreAbstract:
This diploma work is dedicated to one of the latest phenomena of current times, which is undoubtedly in the continuity of integrated “grey generation” marketing communication. This segment is gradually becoming a concern of those companies that intend and have the objective to excel within, and remain successful in today’s extremely competitive environment, and to adapt to current market trends. The …moreKeywords
Stříbrná generace segmentace spotřebitel zákazník spotřební chování rozhodování spotřebitele marketingová komunikace integrovaná marketingová komunikace Silver generation segmentation consumer customer consumer behavior consumer choice Marketing Communications Integrated Marketing Communications
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/w4iqc/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Jiří Němec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VLACHOVÁ, Lucie. \textit{Specifika spotřebitelského segmentu „stříbrné generace“ a možnosti marketingových komunikací při uspokojování jejich potřeb}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/fyhsnm/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček