Bc. Lukáš Vlk
Bachelor's thesis
Marketingová kumunikace divadla Hybernia
Marketing Communication Of The Theatre Hybernia
Abstract:
Tato práce se zabývá teorií současného komerčního a uměleckého marketingu. Jsou definovány jejich formy, nástroje a odlišnosti. Práce je zaměřena na marketing v umělecké sféře, jedna kapitola je tedy věnována charakteristice divadla a jeho historickému vývoji. Hlavním cílem bakalářské práce je kritická analýza současné marketingové komunikace divadla Hybernia. Praktická část představuje jeho historii …moreAbstract:
This work deals with theories of contemporary commercial art and marketing. They are defined by their forms, tools and differences. Work is focused on arts marketing, one chapter is therefore devoted to the characteristics of the theater and its historical development. The main aim of the thesis is a critical analysis of current marketing communications Hybernia Theatre. The practical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jheop/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Knižní marketing v žánru fantasy
Pavel Milan Pražan -
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
Zurabi Shurgaia -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingový mix Městského divadla Zlín
Veronika Januszová -
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
Lenka Minaříková -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková