Marketingová kumunikace divadla Hybernia – Bc. Lukáš Vlk
Bc. Lukáš Vlk
Bachelor's thesis
Marketingová kumunikace divadla Hybernia
Marketing Communication Of The Theatre Hybernia
Anotácia:
Tato práce se zabývá teorií současného komerčního a uměleckého marketingu. Jsou definovány jejich formy, nástroje a odlišnosti. Práce je zaměřena na marketing v umělecké sféře, jedna kapitola je tedy věnována charakteristice divadla a jeho historickému vývoji. Hlavním cílem bakalářské práce je kritická analýza současné marketingové komunikace divadla Hybernia. Praktická část představuje jeho historii …viacAbstract:
This work deals with theories of contemporary commercial art and marketing. They are defined by their forms, tools and differences. Work is focused on arts marketing, one chapter is therefore devoted to the characteristics of the theater and its historical development. The main aim of the thesis is a critical analysis of current marketing communications Hybernia Theatre. The practical part presents …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jheop/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedúci: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Knižní marketing v žánru fantasy
Pavel Milan Pražan -
Social media marketing communication in Czech Republic and Georgia
Zurabi Shurgaia -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Marketingový mix Městského divadla Zlín
Veronika Januszová -
Marketingový mix služeb Východočeského divadla
Lenka Minaříková -
Marketingový mix velkých divadelních scén
Martina Hájková