Analýza vlivu komunikace na zvyšování výkonnosti firmy – Bc. Martina Homulková
Bc. Martina Homulková
Diplomová práce
Analýza vlivu komunikace na zvyšování výkonnosti firmy
Analysis of Influence of Communication on Increasing a Firm Efficiency
Anotace:
Diplomová práce „Analýza vlivu komunikace na zvyšování výkonnosti firmy“ představuje základní pojmy v oblasti komunikačních kanálů, které jsou v bankovnictví běžně užívány. Na základě tohoto srovnává práce formy komunikace ve vybrané společnosti, kterou je po sloučení dvou bank nově vzniklá UniCredit Bank Czech Republic a.s. V první části práce jsem se zaměřila na všeobecné představení komunikačních …víceAbstract:
The thesis „Analysis of Influence of Communication on Increasing a Firm Efficiency“ explains basic concepts in the sphere of communication channels, which are generally used in the bank sphere. Based on the general information the thesis compares concrete ways of communiaction in a real company. This company is my current employer UniCredit Bank Czech Republic a.s., which was established as a result …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/tonrv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
- Oponent: Mgr. Eva Krumpholcová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam -
Analysis of corporate communication management
Xinyuan Li -
New types of media and its influence on corporate communication
Katsiaryna Asipenka -
New types of media and its influence on the corporate communication
Mariam Pilpani -
Evaluation of Marketing Communication Channels of Toyota Czech Republic
Petra Jílková -
Measurement of multi-antenna communication channels - study of upper bound channel capacity based on eigenvalue decomposition
Tomáš Janák -
Postupy tvorby marketingové komunikační kampaně v Českém rozhlase
Petr Poláček -
Prodejní komunikace v závislosti na poskytovaném produktu se zaměřením na telekomunikace (s důrazem na standardizované komunikační postupy)
Kristýna Hušáková