Ing. Kristýna Kadlecová

Bachelor's thesis

Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře

Marketing of the Gallery of the Central Bohemian Region in Kutná Hora
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je marketing galerií aplikovaný konkrétně na Galerii Středočeského kraje v Kutné Hoře. První část práce se věnuje definování a vysvětlení pojmů a teorii správného cíleného marketingu umění a kulturního dědictví. Zdrojem těchto informací je odborná literatura. Zároveň se v této části stručně porovnává současný marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře s marketingem …more
Abstract:
The subject of this bachelor thesis is marketing of galleries applied specifically to Gallery of the Central Bohemian Region in Kutna Hora. The first part of thesis is dedicated to defining and explaining of therms and theory of the correct targeted marketing of arts and cultural heritage. The source of these informations is specialized literature. At the same time this section briefly compares the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Václav Jánoščík, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Pavel Čírtek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní