Jana Hejná

Diplomová práce

Personal Branding u vybrané cílové skupiny

Personal Branding for a selected target group
Anotace:
Cílem diplomové práce je identifikovat přístupy k personal brandingu u vrcholových manažerů pracujících v korporacích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části byla provedena literární rešerše na téma brand management a personal branding. V praktické části jsou pak popsány výsledky výzkumu, shrnutí, diskuze a náměty pro budoucí výzkum. Pro naplnění cíle práce …více
Abstract:
The aim of the thesis is to identify approaches to personal branding among top managers working in corporations. The work is divided into a theoretical and a practical part, while in the theoretical part a literature search was conducted on the topic of brand management and personal branding. The practical part then describes the research results, summary, discussion and suggestions for future research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2024
  • Vedoucí: Jan Závodný Pospíšil
  • Oponent: Stanislav Tripes

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94560