Jana Hejná
Master's thesis
Personal Branding u vybrané cílové skupiny
Personal Branding for a selected target group
Abstract:
Cílem diplomové práce je identifikovat přístupy k personal brandingu u vrcholových manažerů pracujících v korporacích. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části byla provedena literární rešerše na téma brand management a personal branding. V praktické části jsou pak popsány výsledky výzkumu, shrnutí, diskuze a náměty pro budoucí výzkum. Pro naplnění cíle práce …moreAbstract:
The aim of the thesis is to identify approaches to personal branding among top managers working in corporations. The work is divided into a theoretical and a practical part, while in the theoretical part a literature search was conducted on the topic of brand management and personal branding. The practical part then describes the research results, summary, discussion and suggestions for future research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/94560
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2024
- Supervisor: Jan Závodný Pospíšil
- Reader: Stanislav Tripes
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94560
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Ilya Abdrakhmanov -
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
Artur Zhuravlev -
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Personal branding a komunikace umělecké značky
Lucie Lustigová -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Lenka Klímová -
Personální marketing
Tereza Chládková -
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
Anastasiia Kalchenko