Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami – Bc. Jana HARTLOVÁ
Bc. Jana HARTLOVÁ
Bakalářská práce
Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami
Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pribram City
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem "Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami" má za cíle analyzovat produkt cestovního ruchu turistického informačního centra (Hornické muzeum Příbram), zhodnotit roli zážitkového marketingu při tvorbě tohoto produktu, dále rozebrat spolupráci tohoto produktu s turistickým informačním centrem (Informační …víceAbstract:
Subject my baccalaureate work is "Event marketing and its role by the formation of tourism trade products in tourist information centre in Pribram City". In work deal with analysis choice product travel stir tourist informative centre in Pribram (Mining Museum Pribram) and evaluate role event marketing at production hereof product. Further acquaint reader more closely event marketing with tourist informative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Zveřejnit od: 20. 4. 2007
Identifikátor:
7908
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: doc. JUDr. Ludmila Novacká, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HARTLOVÁ, Jana. \textit{Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/fyuw96/.
Jak správně citovat práci
HARTLOVÁ, Jana. Zážitkový marketing a jeho role při formování produktů cestovního ruchu turistického informačního centra v Příbrami. Tábor, 2007. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2007 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová -
Specifika vybrané kultury a jejich odraz na tvorbu produktu v cestovním ruchu
Kristýna Erlebachová -
Produkty cestovního ruchu: Analýza potenciálu oblasti Denali a návrh produktu pro nízkonákladové cestování
Michaela Ulrichová -
Analýza tvorby produktu cestovního ruchu v Českém Krumlově s ohledem na ochranu kulturního dědictví
Kamila Karnová -
Tvorba produktu destinace - konceptualizace a přístupy
Pavla Spitzová -
Tvorba produktu cestovního ruchu ve venkovské destinaci Přerova nad Labem
Lukáš Milaniak -
Analýza produktu cestovního ruchu pro rodiny s dětmi
Petra Valentová -
Komparace produktů cestovního pojištění a výběr optimálního produktu
Zuzana Folvarschi
Název
Vložil
Vloženo
Práva