Yu-Hsin Cheng

Master's thesis

Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility

Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Abstract:
With the rapid development of economics, there is high competition, customers have more and better choice in the market. However, people are also meeting at a time of immense challenge to sustainable development. Corporate social responsibility has become one of the most important concepts for business management. The research is focused on the environmental pillar of corporate social responsibility …more
Abstract:
Rychlý rozvoj světové ekonomiky podporuje soutěživost, což zákazníkům poskytuje větší výběr a zvyšuje jejich spotřebu. Na druhou stranu lidstvo rovněž čelí obrovské výzvě rozvojové udržitelnosti. Sociální zodpovědnost podniků se stala jedním z nejdůležitějších konceptů firemního managementu. Tento výzkumný projekt má za cíl analyzovat environmentální pilíř podnikové sociální odpovědnosti. Výzkumný …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Cheng, Yu-Hsin. Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta