Yu-Hsin Cheng

Master's thesis

Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility

Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility
Abstract:
With the rapid development of economics, there is high competition, customers have more and better choice in the market. However, people are also meeting at a time of immense challenge to sustainable development. Corporate social responsibility has become one of the most important concepts for business management. The research is focused on the environmental pillar of corporate social responsibility …viac
Abstract:
Rychlý rozvoj světové ekonomiky podporuje soutěživost, což zákazníkům poskytuje větší výběr a zvyšuje jejich spotřebu. Na druhou stranu lidstvo rovněž čelí obrovské výzvě rozvojové udržitelnosti. Sociální zodpovědnost podniků se stala jedním z nejdůležitějších konceptů firemního managementu. Tento výzkumný projekt má za cíl analyzovat environmentální pilíř podnikové sociální odpovědnosti. Výzkumný …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Petra Matějovská, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Cheng, Yu-Hsin. Customers' awareness and attitude toward environmental corporate social responsibility. Liberec, 2020. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta