Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ – Bc. Anna Sádecká
Bc. Anna Sádecká
Bachelor's thesis
Pohled pedagogů a asistentů pedagoga na jejich vzájemnou spolupráci při společném vzdělávání v MŠ
The view of teachers and teaching assistants on their mutual cooperation in joint education in kindergarten
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga při společném vzdělávání v mateřské škole a to tak, jak ji vnímají tito aktéři výchovně vzdělávacího procesu. Je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je nastíněno inkluzivní vzdělávání, jeho definice, východiska a myšlenky. Dále je objasněn termín podpůrných opatření a jejich …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the issues of cooperation between the assistant teacher and the teacher during joint education in kindergarten, as it is perceived by these actors in the educational process. It is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part outlines inclusive education, its definitions, starting points and ideas. Furthermore, the term support measures and their …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b46n2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedúci: doc. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Klára Záleská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Asistent a učitel ve společném vzdělávání
Kateřina HORNÁ -
Asistent pedagoga v MŠ
Tereza Yeşilyurt -
Asistent pedagoga v českém školství
Petra TESAŘOVÁ -
Asistent pedagoga jako podpůrné opatření
Jindřiška Němcová -
Popis spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga na 1. stupni základní školy
Veronika ŽÁKOVÁ -
Podpůrná opatření využívaná v inkluzivním vzdělávání na základní škole se zaměřením na práci asistenta pedagoga
Daniela CHMELOVÁ -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Podpůrná opatření se zaměřením na asistenta pedagoga a jeho roli ve třídě
Michaela PODOLÍNSKÁ