Analýza rozhodovacích procesů a návrh principů manažerského rozhodování – Bc. Iva Klumparová
Bc. Iva Klumparová
Diplomová práce
Analýza rozhodovacích procesů a návrh principů manažerského rozhodování
Analysis and design of decision-making principles of managerial decision making
Anotace:
Obsahem této diplomové práce je analýza rozhodovacích procesů a návrh principů manažerského rozhodování ve zvolené organizaci. V teoretické části je vysvětlena související terminologie, zvolené metody a postupy, které bezprostředně souvisí s procesem rozhodování a vztahuje se ke zvolené problematice manažerského rozhodování. V praktické části bylo využito prostředí Allianz pojišťovny, a. s., dále byl …víceAbstract:
The content of this thesis is to analyze the decision-making processes and the proposal of the decision-making processes on the managerial level in the company. In the theoretical part, there are explained the fundamental terms, methods and techniques that are commonly used in decision-making processes, and which relate to the problems of the decision-making situations. In the practical part was used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jan Hron, DrSc. dr. h. c.
- Oponent: Věra Zachová, Ing., externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Role of social media in customers decision-making process
Daria Golovko -
Role of Financial Analysis in the Corporate Decision Making Process
Madina Nurlybekova -
The Role of Youtube in the Consumer Decision Making Process
Wahaj Muhammad -
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
Aliaksandra Sonets -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Iana Nabokikh -
The Role of YouTuber in the Consumer Decision Making Process
Ekaterina Lebedeva -
Women´s empowerment: Women´s role and decision-making power in the Peruvian cocoa-based community
Jana Obručová -
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
Leila Baizakova
Název
Vložil
Vloženo
Práva