Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře – Karolína Chvostková
Karolína Chvostková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace cestovní kanceláře
Marketing Communication Analysis of the Travel Agency
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace anonymizované cestovní kanceláře, která se specializuje především na zájezdy v oblasti afrického kontinentu. Cílem práce je zjistit potřeby potenciálních zákazníků a do jaké míry jsou ovlivněni marketingovou komunikací společnosti na sociálních sítích při rozhodování o koupi zájezdu a výběru vhodné cestovní kanceláře. Získaná data jsou …moreAbstract:
This bachelor thesis examines the marketing communication of an anonymous travel agency that specializes primarily in African tours. The thesis seeks to ascertain potential customers' desires and the degree to which they are affected by the company's marketing contact on social media when deciding to purchase a tour and selecting a suitable travel agent. The information gathered is processed and analysed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143356
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2021
- Supervisor: David Grendysa
- Reader: Kamila Poláková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán na založení cestovní kanceláře AWESOME travel
David Branžovský -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Canaria Travel
Anna Krupičková -
Analýza služeb cestovní kanceláře Travel & Bussiness Centre s.r.o. se zaměřením na svatební zájezdy v zahraničí
Erik Jahnický -
Význam a využití marketingové činnosti ve vybrané firmě - Canaria Travel CZ s.r.o.
Anežka ZBOROŇOVÁ -
Návrh vhodných odporúčaní pre zvýšenie konkurencieschopnosti cestovnej kance-lárie Alfa Travel
Matej Štefanka -
Rozvoj obchodních aktivit cestovní kanceláře PUX TRAVEL
Pavel Bureš -
Analýza marketingového mixu cestovní kanceláře Canaria travel
Karolína Kristová -
Analýza a návrh marketingové strategie cestovní kanceláře Melissa Travel, s.r.o.
Kamila Dalecká