International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations – Malin Kasselmann
Malin Kasselmann
Bachelor's thesis
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Abstract:
The thesis delves into the intricacies of international Employer Branding within multinational corporations (MNCs), exploring its significance, strategies, and practical implications. Through a comprehensive review of literature and case studies of prominent MNCs like Google, IBM, and Unilever, key findings emerge. The literature review underscores the critical role of Employer Branding in today's …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedúci: doc. Ing. Karel Tomšík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASSELMANN, Malin. \textit{International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fznl7d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
A comparative analysis of coming of age in The Catcher in the Rye and The Red Badge of Courage
Fernando Galindo Platero -
Two queens in the film Mary Queen of Scots: comparative analysis of the acquired accents of two protagonists
Barbora Adamcová -
'The Adventures of Tom Sawyer in Chinese (and Czech)' - Comparative Analysis of the Reproduction of Style in Translations
Ekaterina Shilova -
Comparative Analysis of the Age of Innocence and The Portrait of a Lady
Veronika Šebešová -
Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic
Adéla Gruberová -
Employer Branding
Barbara Babejová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová
Názov
Vložil
Vložené
Práva