International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations – Malin Kasselmann
Malin Kasselmann
Bakalářská práce
International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations
Abstract:
The thesis delves into the intricacies of international Employer Branding within multinational corporations (MNCs), exploring its significance, strategies, and practical implications. Through a comprehensive review of literature and case studies of prominent MNCs like Google, IBM, and Unilever, key findings emerge. The literature review underscores the critical role of Employer Branding in today's …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2024
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Tomšík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KASSELMANN, Malin. \textit{International Employer Branding: A Comparative Analysis and Evaluation of Global Strategies in Multinational Corporations}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/fznl7d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
A comparative analysis of coming of age in The Catcher in the Rye and The Red Badge of Courage
Fernando Galindo Platero -
Two queens in the film Mary Queen of Scots: comparative analysis of the acquired accents of two protagonists
Barbora Adamcová -
Architectures of (Non-)Aggression: A Comparative Analysis of Selected Works of Dystopian Fiction
Jiří Hájek -
Effect of the Indirect and Direct contact with Immigrants on the Formation of the Attitudes towards immigrants: Multilevel Comparative Analysis of European Countries
Michaela Šedovičová -
Employer branding of ŠKODA AUTO in the Czech Republic
Adéla Gruberová -
Employer Branding
Barbara Babejová -
The use of employer branding to attract and retain top talent
Sarra Msakni -
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
Ivana Sopirová
Název
Vložil
Vloženo
Práva