Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko – Bc. Markéta ŠVECOVÁ
Bc. Markéta ŠVECOVÁ
Master's thesis
Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko
The Tourism Marketing Strategy of Mohelnice Microregion
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt …moreAbstract:
My graduation theses is engaged in tourism marketing strategy of Mohelnice microregion. Theoretical part describes notions like tourism, destination marketing, strategical marketing and marketing communication. Analytical part presents Mohelnice microregion and its tourism potential. It contains necessary information about microregion. Interpretation of these analysis are the base for a project. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18425
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVECOVÁ, Markéta. \textit{Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/fzyxir/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVECOVÁ, Markéta. Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o.
Tereza Miklová -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Simona Rožánková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková