Využití optického sledování polohy v herním engine – Bc. Pavel Křupala
Bc. Pavel Křupala
Bachelor's thesis
Využití optického sledování polohy v herním engine
Usage of the optical tracking in a game engine
Abstract:
Bakalářská práce se zabýva propojením zařízení OptiTrack a Wii Remote pomocí skriptovacího jazyka Python. Cílem bylo prezentovat možnost využití těchto zařízení v Blender Game Enginu.Abstract:
Bachelor's Thesis is focused on connecting OptiTrack and Wii Remote devices using Python scripting language. The goal was to present possibilities of using such devices in Blender Game Engine.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/mu0dj/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2011
- Supervisor: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.
- Reader: Mgr. Petr Tobola, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Blender Game Engine a jeho aplikace
Michael ŽÍDEK -
Development 2D Puzzle / Action Game in the Physical Engine Farseer
Peter Slivoš -
2.5D hra v Unreal Engine
Štěpán ŠUMPÍK -
Vývoj herní aplikace v Unreal Engine
Michal Dvořák