Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení – Veronika POKORNÁ
Veronika POKORNÁ
Master's thesis
Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení
The influence of morphological vs. phonological awareness on reading
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena za zkoumání vlivu fonologických a morfologických dovedností na čtení u žáků I. stupně základní školy. Zkoumání vlivu morfologických dovedností na čtení bylo až donedávna ponecháno stranou zájmů výzkumníků. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá charakteristikou závislých proměnných (rychlost čtení, porozumění čtenému) i …viacAbstract:
The aim of this thesis is to research the influence of phonological and morphological awareness on reading of primary school children (second to fifth grade). Until recently, the research of morphological influence on reading had received little attention by researchers and educators. The thesis is divided into two parts ? the theoretical and practical part. The theoretical part is concern with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zverejniť od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jiří Jošt, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Veronika. Vliv morfologických a fonologických dovedností na čtení. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Pedagogical FakultyMaster programme / odbor:
Secondary School Teaching / ČJ-NJ/SŠ
Práce na příbuzné téma
-
Porozumění čtení hádanek a přísloví u žáků 1. stupně základní školy logopedického typu
Tereza HOLÁ -
Vliv čtenářské dílny na porozumění čtení u žáků 1. stupně ZŠ
Kristýna BLAŠKOVÁ -
Porozumění čtení u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Iveta Pončáková -
Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení
Martina DUNIČKOVÁ -
Vliv dysfázie na vývoj a porozumění čtení
Martina DUNIČKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva