Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s. – Bc. Hana KULÍSKOVÁ
Bc. Hana KULÍSKOVÁ
Master's thesis
Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.
Project of effective internet communication of OMD Czech, a.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá projektem efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s., který by měl vést k lepšímu využití propagačních prostředků na interne-tu. Teoretická část pojednává o internetu jako takovém, marketingové komunikaci a mar-ketingovém výzkumu. Podstatou praktické části je analýza internetových komunikačních kanálů společnosti a nástrojů využívaných internetovým oddělením …moreAbstract:
This master thesis deals with project of effective internet communication of OMD Czech, a.s. which can lead to the better advertising on the internet. The theoretical part discusses about internet, marketing communication and marketing research. The analytical part in-cludes analysis of communication channels and internet tools used by internet department for clients. The project part should bring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2009
Identifier:
12386
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULÍSKOVÁ, Hana. \textit{Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/g06pmd/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KULÍSKOVÁ, Hana. Projekt efektivní internetové komunikace společnosti OMD Czech, a.s.. Zlín, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum vybraného produktu
Sabrina Pilátová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum jako prostředek ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelu
Valeriia Onishchenko -
Marketingový výzkum jako nástroj k analýze trhu finančních produktů v době hospodářské recese
Pavel Suchyňa -
Marketingový mix vybraného podniku
Simona Mácková -
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
Radka Ledecká