Integrace vietnamské komunity v ČR – Markéta SOUHRADOVÁ
Markéta SOUHRADOVÁ
Bachelor's thesis
Integrace vietnamské komunity v ČR
Integration of the Vietnamese community in Czech republic
Anotácia:
Počet Vietnamců žijících na území České republiky se neustále zvyšuje. Je nutné zabývat se problematikou specifik této minority. Zjistit jejich zájem o integraci do majoritní společnosti, případně způsob podpory tohoto úsilí.Abstract:
The number of Vietnamese living in the Czech Republic is constantly growing up. It is necessary to address the specific problems of this minority. Ascertain their interest in integrating into mainstream society, or a way to support this effort.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014
Zverejniť od: 7. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Miroslav Procházka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUHRADOVÁ, Markéta. Integrace vietnamské komunity v ČR. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Národnostní menšiny v ČR pohledem obyvatel města Brna
Marie Staňková -
Integrace afghánské menšiny do české společnosti
Anna Šrubařová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Martina Melchertová -
Kultura a organizace veřejné správy (podniková kultura)
Pavlína Caranová -
Firemní kultura a její patologické formy. Firemní kultura a její odvrácená tvář
Alena Manhartová -
Organizační kultura a její odraz v pracovních podmínkách
Kristýna Pešková -
Podniková kultura v podnicích vybraného kraje
Veronika Šteflová -
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Jana Hůlová
Názov
Vložil
Vložené
Práva