VÝBĚR ZAHRANIČNÍHO TRHU A VOLBA OBCHODNÍ METODY VYBRANÉ FIRMY – Bc. Ondřej Moš
Bc. Ondřej Moš
Diplomová práce
VÝBĚR ZAHRANIČNÍHO TRHU A VOLBA OBCHODNÍ METODY VYBRANÉ FIRMY
Selection of International Markets and Choice of Foreign Entry Modes of a Selected Company
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo na základě teoretické rešerše a zjištění z analytické části provést hodnocení procesu výběru zahraničních trhů a forem vstupů u vybrané firmy a navrhnout řešení pro tento proces. V této práci bylo zjištěno, že vybraná firma k procesu výběru zahraničních trhů a forem vstupu přistupuje nesystematickým způsobem a využívá především zkušeností svého personálu. Z tohoto důvodu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the process of foreign market and entry mode selection of a selected company and design a solution for this process. The evaluation and solution design will be based upon literature review, and findings from analytical part of this paper. Findings of this study showed that the selected company is using a non-systematic approach to foreign market and entry mode …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Zveřejnit od: 7. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Demel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Moš, Ondřej. VÝBĚR ZAHRANIČNÍHO TRHU A VOLBA OBCHODNÍ METODY VYBRANÉ FIRMY. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Přínosy a rizika vstupu českých společností na zahraniční trh
Vendula Soukeníková -
Vliv země původu značky na formy vstupů na zahraniční trhy a tržní strategie
Dmitrii Kholodov -
Formy vstupu firem na mezinárodní trhy
Miloslav Pavelka -
Okolnosti vstupu vybrané firmy na zahraniční trh
Tadeáš Machytka -
Strategie vstupu vybrané české firmy na zahraniční trh
Marek Netolický -
Analýza současné obchodní spolupráce společnosti ALTECH spol. s.r.o. s Brazílií a návrh strategie vstupu s dalšími produkty
Ludmila Špačková -
Strategie vstupu společnosti Centropen, a.s. na čínský trh
Petra Březinová -
Strategie vstupu na zahraniční trh
Lukáš Kaftan
Název
Vložil
Vloženo
Práva