Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních fotbalových klubů – Eliška Gutwirthová
Eliška Gutwirthová
Bachelor's thesis
Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních fotbalových klubů
The effective uses of sports marketing tools for professional football clubs
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na uplatňování nástrojů sportovního marketingu v profesionálním fotbalovém prostředí. V teoretické části je pozornost věnována sportu a jeho významem ve společnosti. Dále se zaměřuje na popsání eticky problematických otázek, které se ve světě sportu řeší nejčastěji. Z velké části se věnuje sportovnímu marketingu a jeho jednotlivým nástrojům. Praktická část se zabývá představením …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses on the uses of sports marketing tools in the professional football environment. The theoretical part focuses on sport and its importance in society. Furthermore, it focuses on describing the ethically problematic issues that are most often addressed in the world of sport. Much of it is devoted to sports marketing and its various tools. The practical part deals with the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lr2nc/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GUTWIRTHOVÁ, Eliška. \textit{Efektivní uplatňování nástrojů sportovního marketingu u profesionálních fotbalových klubů}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/g0f90k/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Sportovně-ekonomická analýza AC Sparta Praha
Hlaváček Hlaváček -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Denisa Doležalová -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Matúš Madaras -
Analýza sponzorských aktivit fotbalového klubu AC Sparta Praha: změna strategického sponzora
Ondřej Adámek -
Ocenění fotbalového klubu AC Sparta Praha
Cong Thanh Hoang -
Vliv výkonnosti fotbalového týmu AC Sparta Praha a.s. na spotřební chování cílových zákazníků
Sebastian Tumpach