Firemní kultura jako marketingový nástroj – Bc. Jana Hůlová
Bc. Jana Hůlová
Diplomová práce
Firemní kultura jako marketingový nástroj
Company culture as a marketing tool
Anotace:
Diplomová práce představuje podstatu a důležitost firemní kultury, analyzuje její teoretické aspekty a ukazuje odlišné způsoby jejího měření. Dále osvětluje její vliv na odlišení a zapamatovatelnost pro potenciální i stávající zákazníky, budování efektivního a spolehlivého vztahu s dodavateli, a především na získání a udržení spokojených zaměstnanců, jakožto klíčových nositelů firemní kultury. Autorka …víceAbstract:
The thesis presents the essence and importance of corporate culture, analyzes its theoretical aspects and shows different ways of measuring. Furthermore, it explains its influence on differentiation and memorization for potential and existing customers, building an effective and reliable relationship with suppliers and above all on satisfied employees as key carriers of corporate culture. The author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o1jne/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Systém měření spokojenosti zaměstnanců společnosti Office Depot
Jarmila Zálešáková -
Měření spokojenosti zaměstnanců v Rožnovském pivovaru
Petra Graclíková -
Měření spokojenosti zákazníků společnosti Apple
David Kubáč -
Měření spokojenosti zaměstnanců společnosti XY
Libuše Pavlíková -
Posouzení motivace a spokojenosti zaměstnanců ve vybrané společnosti
René Lošáková -
Měření spokojenosti zaměstnanců Komerční banky, a.s.
Lucie Píšťková -
Měření spokojenosti zaměstnanců Úřadu práce, Kontaktního pracoviště Otrokovice
Lucie Píšťková -
Měření spokojenosti zákazníků, využití ke zvyšování výkonnosti firmy
Šárka Najmanová