Bc. Jana Hůlová

Diplomová práce

Firemní kultura jako marketingový nástroj

Company culture as a marketing tool
Anotace:
Diplomová práce představuje podstatu a důležitost firemní kultury, analyzuje její teoretické aspekty a ukazuje odlišné způsoby jejího měření. Dále osvětluje její vliv na odlišení a zapamatovatelnost pro potenciální i stávající zákazníky, budování efektivního a spolehlivého vztahu s dodavateli, a především na získání a udržení spokojených zaměstnanců, jakožto klíčových nositelů firemní kultury. Autorka …více
Abstract:
The thesis presents the essence and importance of corporate culture, analyzes its theoretical aspects and shows different ways of measuring. Furthermore, it explains its influence on differentiation and memorization for potential and existing customers, building an effective and reliable relationship with suppliers and above all on satisfied employees as key carriers of corporate culture. The author …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní