Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky – Bc. Jana Jeleňová
Bc. Jana Jeleňová
Bachelor's thesis
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
A proposal of activities for customer relationship development and management
Abstract:
Řízením vztahů se zákazníky a vedením efektivního oboustranného dialogu s pečlivým vyslyšením potřeb zákazníků získávají obchodnici a producenti konkurenční výhodu. Bakalářská práce popisuje, jak této výhody dosáhnout v prostředí kosmetického trhu v ČR. Cílem práce je navržení aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky ve vybrané sledo-vané oblasti. V první části práce je popsán marketing, který …moreAbstract:
Effective customer relationship management and mutual dialogue with customers gives producers and retailers competitive advantage. This bachelor thesis elaborates on how to achieve this advantage, while focusing on the cosmetic industry in the Czech Republic. The work aims to create a recommendation for producers in the selected industry. First part of the work describes marketing, which is oriented …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mxnj7/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane