Bc. Jana Jeleňová

Bakalářská práce

Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky

A proposal of activities for customer relationship development and management
Anotace:
Řízením vztahů se zákazníky a vedením efektivního oboustranného dialogu s pečlivým vyslyšením potřeb zákazníků získávají obchodnici a producenti konkurenční výhodu. Bakalářská práce popisuje, jak této výhody dosáhnout v prostředí kosmetického trhu v ČR. Cílem práce je navržení aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky ve vybrané sledo-vané oblasti. V první části práce je popsán marketing, který …více
Abstract:
Effective customer relationship management and mutual dialogue with customers gives producers and retailers competitive advantage. This bachelor thesis elaborates on how to achieve this advantage, while focusing on the cosmetic industry in the Czech Republic. The work aims to create a recommendation for producers in the selected industry. First part of the work describes marketing, which is oriented …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní