Ing. Pavla Denková

Diplomová práce

Integrated Marketing Communications and company’s business plan

Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Anotace:
Diplomová práce pojednává o vytvoření podnikatelského plánu s přihlédnutím k jednotlivým komponentům integrované marketingové komunikace. Podnikatelský plán je postaven na základě poskytnutých teoretických informací, stejně jako historických zkušenostech získaných během chodu firmy. Hlavním důvodem pro tvorbu podnikatelského plánu je získání rozhodnutí od top managementu potřebného k inicializaci projektu …více
Abstract:
The diploma thesis deals with setting up a business plan and taking aspects of integrated marketing communications into consideration. Based on both theoretical information and historical experience coming from real business environment, business plan of new product development is set up. Main purpose of the business plan is to get approval for running the project from the top management. Therefore …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: M.A. Ondřej Kotouč

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication