Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o. – Veronika Pippalová
Veronika Pippalová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.
Marketing Strategy in AUDIT MAX, s.r.o. Company
Abstract:
Bakalářská práce zmapuje stávající stav marketingového mixu jmenované firmy, zpracuje SWOT analýzu k tématu a navrhne přizpůsobení marketingového mixu budoucím cílům a příležitostem. Cíle bude dosaženo zjišťováním stávajících skutečností, provedením zjednodušené analýzy PESTLE a sestavením SWOT matice opatření. Očekávaným výstupem by měly být pro společnost použitelné návrhy a doporučení a shrnuté …moreAbstract:
Bachelor thesis maps the current state of the marketing mix of the mentioned company, makes into the SWOT analysis on the topic and suggests the adaptation of the marketing mix for future goals and opportunities. The goal will be achieved by identifying current facts, implementation of simplified PESTLE analysis and SWOT matrix of precaution. The expected output of this thesis should have been the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/26268
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Taťána Kozlová
- Reader: Šárka Polanecká
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/26268
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Impact of the coronavirus (COVID 19) on the economy of India
Anup Chhokar -
The impact of current strategies on company's position in the market: The case study of Greggs PLC
Reem L.Khaleel -
Financial analysis of a chosen firm
Balázs Farkas -
Evaluation of competitiveness of selected company
Tereza Pužíková -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový mix společnosti Frontier Components, s.r.o.
Adéla Horečková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix Fajnapizza.cz
Dominik Švarc