Veronika Pippalová

Bachelor's thesis

Marketingová strategie ve společnosti AUDIT MAX, s.r.o.

Marketing Strategy in AUDIT MAX, s.r.o. Company
Abstract:
Bakalářská práce zmapuje stávající stav marketingového mixu jmenované firmy, zpracuje SWOT analýzu k tématu a navrhne přizpůsobení marketingového mixu budoucím cílům a příležitostem. Cíle bude dosaženo zjišťováním stávajících skutečností, provedením zjednodušené analýzy PESTLE a sestavením SWOT matice opatření. Očekávaným výstupem by měly být pro společnost použitelné návrhy a doporučení a shrnuté …more
Abstract:
Bachelor thesis maps the current state of the marketing mix of the mentioned company, makes into the SWOT analysis on the topic and suggests the adaptation of the marketing mix for future goals and opportunities. The goal will be achieved by identifying current facts, implementation of simplified PESTLE analysis and SWOT matrix of precaution. The expected output of this thesis should have been the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2011
  • Supervisor: Taťána Kozlová
  • Reader: Šárka Polanecká

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/26268

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management