Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání – Nela SOLNICKÁ
Nela SOLNICKÁ
Master's thesis
Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání
Assessment in Primary Education
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání. První část práce se zabývá teoretickým vymezením pojmů vztahujících se k danému tématu, jako jsou kritéria hodnocení, jeho typy, metody, funkce, sebehodnocení, a především formy hodnocení, u kterých je pozornost věnována zejména klasifikaci a hodnocení slovnímu. Empirická část se poté zaměřuje na praktický výzkum …moreAbstract:
This thesis is concentrated on specifics of school evaluation at primary education. The first part of the thesis deals with theoretical definition of terms connected with concrete topics, such as evaluation criterias, its types, methods, functions, self-evaluation and mainly forms of evaluation where classification and verbal evaluation is mainly solved. The empirical part is concentrated on practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOLNICKÁ, Nela. Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Komparace edukačních systému Srí Lanky a České Republiky se zaměřením na primární vzdělávání
Kristýna Blažková -
Mezipředmětové souvislosti mezi matematickou a čtenářskou gramotností se zaměřením na 2. období primární školy
Jana RYBAŘÍKOVÁ -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Školní hodnocení žáků 1. stupně ZŠ očima rodičů
Martina Bursíková Koldánová -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Nikola Doležalová -
Formy a metody hodnocení žáků v hodinách českého a francouzského jazyka
Svatava Lévová -
Metody a formy hodnocení na 2. stupni základní školy
Nikola Pekárková -
Metody a formy hodnocení žáků na 1. stupni ZŠ
Andrea Kalousová