BcA. Tereza TVRDÍKOVÁ
Diplomová práce
Předměty touhy
Objects of desire
Anotace:
Diplomová práce je interdisciplinárním projektem. Projektem pohybujícím se na hranici grafického designu a současného umění. Námětem práce je tvůrčí zpracování podvědomé niterní emoce touhy. Obhajovaným výstupem diplomové práce bude 3D prostorový objekt v měřítku 1:1. Vzhled objektu vznikl z možností kombinace grafických elementů s koncepčními prvky současného výtvarného umění.Abstract:
The diploma thesis is an interdisciplinary project. A project that lingers on the borders of graphic design and contemporary art. The topic is the creative processing of the inner subconscious desire. The presented outcome of the project will be a 3D special object in a 1:1 ratio. The appearance of the object is based on the combination of elements both from graphic design and contemporary art.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: prof. ak. mal. Karel Míšek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TVRDÍKOVÁ, Tereza. Předměty touhy. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (MgA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design - ateliér Grafický design I
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt