Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s. – Bc. Martina Bartáková
Bc. Martina Bartáková
Master's thesis
Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.
The Communication Strategy of the Czech Export Bank Company
Abstract:
V rámci diplomové práce je zhodnocena stávající úroveň externí komunikační strategie České exportní banky a. s., a na základě provedených zjištění, je navržena komunikační strategie pro rok 2018, která obsahuje doporučení a návrhy na změny. Práce je rozdělena do dvou částí. První část práce je teoretická a je zde shrnuta daná problematika, na základě poznatků z vědecké a odborné literatury. Tato …moreAbstract:
The thesis is assessed current level of external communications strategy of the Czech Export Bank a. s. Based on the findings is designed communication strategy for 2018, which contains recommendations and suggestions for changes. The work is divided into two parts. The first part is theoretical and summarize given issue, on the basis of the scientific and technical literature. The theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARTÁKOVÁ, Martina. \textit{Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/g19zib/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights