Mobile marketing a jeho aplikace – Bc. Simona BLÁHOVÁ
Bc. Simona BLÁHOVÁ
Diplomová práce
Mobile marketing a jeho aplikace
Mobile Marketing and Its Applications
Anotace:
Cílem této práce je charakterizovat konkrétní aplikaci Mobile marketingu. Konkrétně se zaměřuje na využití location based mobile marketingu firmou H&M, která patří mezi přední světové oděvní společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První část je věnována teoretikým poznatkům o mobilním marketingu, druhá část se zaměřuje na charakteristiku firmy H&M, analýzu jejího marketingového …víceAbstract:
The goal of this thesis is to characterize a specific application of mobile marketing, particularly the application of location based mobile marketing by the company H&M in the Czech Republic. The company is one of the largest global clothing retailers. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The first one was completed by researching specialized literature and online resources …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2012
Zveřejnit od: 7. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BLÁHOVÁ, Simona. Mobile marketing a jeho aplikace. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 9. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Design and Implementation of a Cross-Platform Mobile Application for Location-Based Caution
Peter Jaško -
Location based service
Iveta Levová -
Mobilní aplikace vs. mobilní weby: Srovnání výhod a nevýhod z hlediska marketingu
Vanessa Koptíková -
Event marketing – využívání mobilní aplikace Znojemské vinobraní
Tereza Muchová -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Stanislav Erben -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace z pohledu marketingu
Lukáš Troup -
Možnosti propagace mobilní aplikace na sociálních sítích
Jan Zahořák
Název
Vložil
Vloženo
Práva